Dissabte 21 de novembre a les 11 h. Us convidem a gaudir de Moixaines, una sessió de l’Hora menuda adreçada a famílies amb infants de 0 a 3 anys, a càrrec de Violeta Antó.
La Teia i la seva vaca Filomena ens conviden a compartir una estona plena de tendresa, cançons i descobertes. Juntes ens endinsarem en un món de petits sons, melodies i moixaines que ens acosten a la natura i als seus habitants.
A través de cançons, jocs i petites històries, els infants podran participar en aquesta aventura, descobrir els sons dels animals i deixar-se endur pel ritme de la música.
Una sessió dolça i plena de complicitats, pensada per gaudir en família, estimular els sentits i compartir les primeres experiències amb la música i la narració.

